Bakis

Jag bestämde mej sent igår för att gå ut iallafall efter att ha tvekat hela dagen. Så Malin kom hit och hängde med mej, vi gick till någon som jag aldrig hade sett förr. det var himla länge sen jag var på förfest hos helt okända människor och hade trevligt. I vanliga fall brukar det vara typ jag Desi och Kicki som förfestar.
Hur som helst så hamnade vi på hotellet och jag gillade kvällen, det var kul. Förutom att Dan och Gustav nu har bestämt sig för att gadda ihop sig mot mig och försöka driva mig till vansinne.

Jag sydde in mitt löshår igen för några dagar sen men jag blir redan trött på det för det är inte lika fint som förut och jag ser ut som en trasdocka, och gummisnoddarna är av tveksam kvalite och går hela tiden sönder. Vi får väl se hur det hela håller.

Mamma har lagat en räkgryta till mej, hon försöker säkert stilla sitt dåliga samvete för att hon passade på att äta upp halva mitt bakisgodis när jag skjutsade hem Dan. Fast det är okej för räkgrytan är fytusan så god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0