Ganska lugn och redig mellandagsrea

Igår var jag in på lite mellandagsrea, mest för att jag inte hade något annat för mej och för att jag skulle byta en julklapp åt Dan. Jag trodde inte jag skulle hitta nånting för de skulle väl vara helt utrensat.
Men jag hittade en långärmad randig t.-shirt och en jättefin gammelrosa sidenblus som jag ska ha på nyår. Blev förvånad över att den var 70% of och fanns i alla möjliga storlekar. det måste betyda att alla andra tycker den är skitful men jag tror att jag väljer att inte bry mej om det ^^
  Nu har jag packat ner alla nyårskläder i min stora handväska så ingen kan ju skylla på att jag har stor packning, för det har jag inte. En enda handväska med saker, rekord från min sida.

nu sk ajag hämnas på mamma och äta upp hennes godis.
Gott nytt år och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördagkväll!

2007-12-29 @ 15:46:50
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Alexander

Det är verkligen inte säkert att Henke överlever pulkaåkningen! Var beredd på det oväntade. ^^

2007-12-29 @ 22:39:19
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0