Julmysigt

Nu har jag La Familia samlad vi har haft uppesittarkväll med Bingolotto och nu är det Ett päron till farsa, helt underbart.

Fan jag och Jonas var ut i skogen hur länge som helst och letade efter den perfekta granen, Jonas hittade den till slut, jag fick krypa på knäna och såga av den med en knivliknande sak sen fick jag släpa den alldeles själv genom skogen till bilen och slänga upp den på bilen, släpa i den i huset. Dagens motion.

Var i Stråssa och hälsade på Dans mor, Ingo och småsyskon och åt massa julgodis.

Imorrn blir det myys, först lite morgon kaffe här hemma sen åker jag Jonas och Gurra till pappa för att byta lite klappar, efter det så åker vi till Nora och släkten.
Ska försöka hinna till Dan på kvällen jag vill ju vara med honom också på jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0