nästan klar med julrush

Jag och Dan hämtade ut julklappar som vi beställt. fast det hade blivit lite missförstånd så vissa saker blev jättedyrt och var inte så stora så jag ska kompensera lite billigt.
var inne i örebro igår men kollade mest på klappar till mej själv, hittade koftan från vero moda som jag tvingar dan att köpa annars köper jag den själv.
Nu är det bara några saker kvar att handla, inte alls mycket. Ska upp till mejk idag och titta på roliga saker.

Ikväll är det hotellet kanske, ska se om jag får med mej nån, jag är lite kluven om jags ka gå eller inte, jag har vart så trött på att gå ut ett tag nu sen är det ju inte precis billigt för en fattig student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0