Nyårs firande i vida världen

Ikväll ska jag åka till Dan för imorrn ska vi till Sälen och fira nyår i nån stuga i Stöten. Stöten som ligger längst bort av alla fjäll, fast det blir inget åka trots min mya fräscha bräda som jag fick i juleklapp. Nä, det får bli någon annan gång, och förresten har jag ingen koll på hur mycket snö det är i Sälen nu.
  Men nu har jag hamstrat upp med diverse drickbart så jag slipper vara nykter tyvärr så blev det ingen skumpa, för jag vet hur det skulle bli. Det är ju obligatoriskt att skaka lite innan man öppnar, men då blir det ju inget kvar, dyrt och onödigt.

  Jag fick ju en ipod i julklapp av Dan också, han sätter ribban högt när de gäller presenter så jag får ju skämmas lite, men den skajag fylla på med musik och plugga in i öronen om jag blir tvungen att köra hela vägen. 

image48



Uppdate:

Om mjöligt (alltså om bilen har takräcken eller nån får sitta med den i knät) så blir brädan med på resan, håller på att pröva ut alla snowboardgrejer och jag har tappat bort, växt ur och smutsat ner de mesta utav utrustningen, det var två år den jag använde de sist. Får se slutresultatet, kommer väl se ut som en jäkla pajas.


 

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, du ska alltså med på den berömda resan. Om det finns en filmkamera måste du få med nåt klipp på Henke Sjöqvist om han ger sig ut i backen. Har aldrig gått bra förut!

2007-12-29 @ 20:04:04
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0