Sauna

image44
Kicki ringde och väckte mig i morse, jag hade precis duschat och gått och lagt mej igen. Jag tänkte hoppa över första lektionen för jag tycker inte att det är mänskligt att gå upp innan solen. Men som sagt Kicki ringde och saknade mej så himla mycket så jag gick iaf.
Men jag var duktigt och skolkade inte från fotolektionen, för där kan man göra vad man vill men jag stannade kvar och var duktig. Synd att kameran ramlade ur Kickis skåp och gick sönder lite, hoppas den fungerar.

  Nu har jag kokat lite kaffe och väntar på att Las Vegas ska börja sen ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv dag med bastu, hårinpackning och sånt där man mår bra av .

  Har planerat att jag, Kicki och Desireé ska ha en bastukväll på onsdag innan studenfesten också så blir man lite fräsch och varm.
Jag skulle tusan inte klara mej utan bastu, det är nog en anledning till att jag kommer bo hemma tills jag är 25 år.
Kommer nog somna som en stock ikväll, eller jag hoppas jag gör det, det var allt för länge sen jag somnade tidigt och var pigg på morgonen. Jag vet inte vad det är men jag har inte somnat innan 1 på flera veckor, det blir välbehövligt med lov jag är nästan som en zomie nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0