Trött

Jag är verkligen sjukt trött nu, jag har kraschlandat efter mina aktiva förmiddag.
Det var studenfest igår och efterfest hos alex så jag och Doris kom hem lite för sent.
Hörde inte alarmet i morse, eller jag trodde jag drömde när jag hörde det. Sen sticker Kicki in huvet och jag blev chockad, vi drog oss till skolan för juldansen, vilket var riktigt jobbit. Bibbi kraschade granen, bra jobbat, jag blev varm och vissa var tråkiga och tittade bara på.
Sen jag jag Doris och Kicki till Wok House för lite buffé och julklappsbyte.
Tack för dom fina julklapparna =)
  Så nu sitter jag hemma och är jättetrött, utan pengar och jag som är så himla sugen på godis. Jag ska tigga lite godis pengar av mamma.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Tack för en trevlig kväll! Var spenderas nyår? Klassen borde försöka hålla ihop, åtminstone större delen av den tycker jag.

2007-12-22 @ 21:05:52
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0