Verkligen verkligen trött.


Både jag och Desirée klarade oss knappt igenom Historia C idag, det var lite för mastigt, han pratade i en och en halvtimme. Iochförsej inget ovanligt men ganska krävande. Desireé hade inte sovit på nästan hela natten så hon var helt för(störd) och betedde sig på det där roliga konstiga viset och sa saker som folk redan hade sagt. Undehållande minst sagt.
Jag läser en bok, Är det någon där?, väldigt sorglig bok om en vars man har dött och jag blev så inne i den att jag trodde att nån nära till mej också dött. Läste den hela natten och satt och funderade över att jag hade rätt att vara trött på skolan och livet för någon närstående till mej hade faktiskt dött. fast ajg kunde inte komma på vem.  Fast sen vaknade jag ur min dvala och kom på att jag inte allt är deppig eller lessen för det är ju ingen som har dött, det var ju bara i boken. En sjutusan till känsla i den där boken eller så är det vintern som gör mej helt knäpp.

Tänk om det är en sån där bok som gör att man blir psykiskt sjuk, kanske borde anordna ett bokbål i min trädgård, den som vill får komma.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ett bokbål efter studenten känns väldigt lockande. Spara den tills då så kommer jag. :D

2007-12-07 @ 14:09:00
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Denise

Du den dar boken e sa jakla bra jag grat mig igenom den HAHAHA

2007-12-11 @ 03:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0