50-tals tema

Jahapp imorn är det studentfest, jag hoppas min outfit blir bra, jag har massa saker att välja mellan och svårt att bestämma mig. Massa smink, stora kjolar och stort hår ^^ .
men men det ska bli väldigt kul, ska vara tjejerna i klassen hemma hos kicki, nog för att vi inte ens är tio tjejer i klassen... hehe.. Men där ska vi iaf förfesta lite och snygga till oss, sen får vi väl se om Jacob är på gästvänligt humlr ;) han brukar få stå ut med att det är massa folk som väljer hans hem som festställe.
MEN det enda som är negativt är att det är SÄSONGSAVSLUTNING på greys imorrn, jag som verkligen vill se det ! undrar om jag ska vara tråkig och titta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0