Back at school

Blä, efter två veckor ledigt så var det här verkligen INTE vad jag behövde. Trodde att det här skulle bli ett tillfälle att vila upp mig på men de hjälpte ju tydligen inte. Lyckades ju till och med försova mig. Spenderade min eftermiddag hos Kicki med té och dator för vi skulle plugga duktiga som vi är.

image11
(Med risk för att låta som en 11-årig bortskämd skitunge som önskar sig en ponny och faktiskt får den)
 Nu har jag fått vovvenipper igen efter att ha vart hemma hos Denise och klappat på hennes darlings, jag får ganska ofta korta men intensiva peridoer med vovvebegär, jag saknar ju min lilla tax som brukade sova hos mig varje natt. Fast sen måste jag ju ta hand om den också, jag får väl muta Dan att han går ut med den så blir det min uppgift att ge den kärlek. Men jag har räknat ut om att jag önskar mej en enda sak till jul så är oddsen goda för att jag får det också, jag har inte testat förr får se om mor går på det. 
Eller fasen nu kom jag på fler saker jag önskar mig och min lista till juk kommer säkerliga bli lika lång som den Maria skickade till mej för 3-4 år sen. Hon var dunderseriös och hade skrivit den i fin stil på datorn också, jojomen.
Fast nu känner jag mig vuxen nog att önska mig vuxenprylar  för de är väl dags att flytta ifrån mitt älskade hus snart, fast ingen risk att jag får några handdukar eller glas av mamma, hon vill ju inte uppmuntra mig till att flytta. Älsklingsbarnet får tydligen bo hemma hela livet. 

Ligger och väntar på att Dan ska ringa när han slutat jobbet vid 12, han har gjort det till en vana att ringa varje kväll så han slipper känna sig så ensam när han kör hem till Rockhammar, om han jobbar förmiddag så ringer han fint och väcker mig.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

ohh en mops:D sötaste vovven:) synd att dom låter som grisar bara

2007-11-08 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0