Dagens goda gärning

Hade en ångest dag igår, tänkte tillbringa hela dagen framför datorn och skriva ihop alla tre redovisningar jag har nästar vecka men inget blev gjort. Samma sak hände ifag, jag skulle få vara ensam 6 timmar idag, men mamma och Gustav och jag åkte till Örebro, jag köpte en ny mobil, den kommer om en vecka ungefär. Hihi den är skitcool.
  Sen när vi kom hem fick jag ingen ro till at plugga och så satte jag och gurra upp mina ny hyllor. Sen var klockan 5 då var det redan dags att göra sig i ordning. 
 
  Men till min goda gärning. Jag och mamma skulle till byggAnders för att köpa lite saker när vi såg nån ligga i en buske och se död ut, vi gjorde världens U-sväng i nästan 180 och räddade honom, eller, vi ringe till polisen och petade lite på honom för att se om han levde. De gjorde han. Sen kom polisen och vi åkte vidare till byggAnders.

Snart ska jag och Dan på bio, Stardust, jag har längtat efter att se den, hoppas den är bra. När vi satt i bilen på vägen till Rockhammar sa Dan att jag skulle ge honom lådan med Romerska bågar i baksätet , som han fått av Matte, för han var så sugen, jag suckade och försökte slita av plasten. Sen låg det nånting i som såg ut som ett present kort. Jag blev chockad och undrade om Matte var medveten om att han hade gett bort en chokladlåda med ett presentkort i, Jag kliade mej i huvet och frågade om Matte hade fått chokladen i present av typ Jenny. Fast efter undefär 10 minuter kom jag på att Dan lurade mej och att det var en present till mej. 1000 spänn på Entertainment. Faktiskt precis vad jag önskade mej, fast de visste han inte om. Jag skrattade jättelänge och kände mej korkad. sen glad.

 Nus ka jag spela lite Guitar Hero, föresten så är jag sämst på det.

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0