Fina

image18
Åh den här jackan från Asos vill jag verkligen ha, kragen är jättefin. Men med tanke på den ekonomiska situationen som råder så nöjer jag mig med att ärva från brorsan, springer för tillfället omkring i en kill-jacka från Carling som gör att jag ser ut som lilla My. Men just nu när det är minusgrader så är jag hellre varm än snygg. Får väl vänta på att dom rear ut den här i vår, och hoppas att den finns i min storlek då kanske jag kan haffa den för en billig penning.
Jag gillar asos webbshop dom kan rea ut otroligt snygga saker till löjliga priser, htitade ett par rosa pumps för 80 spänn förut, fast jag köpte dom aldrig men billigt billigt.

Idag ska jag till pappa och fira lite farsdag för honom, jag och Gurra. men just nu sitter jag och försöker plugga undan lite. Jag skrev klart en redovisning igår och håller på med en annan nu som jag och kicki jobbar ihop med, hoppas den bli bra.
Jag blev sugen på att sticka världens största halsduk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0