godknatt

Ännu en kort dag i skolan, jag vet inte hur det lyckats men väldigt ofta nu för tiden så lyckas dagarna bara bli kortare och kortare för lektioner uteblir, Grejt säger jag som behöver all tid jag kan få till att plugga. har tokmkt den här vecka mitt mått mätt. alltså inte värre än någon annan. Men jag känner att jag behöver min tid att ta det lungt också.
Var hemma hos Kicki och skrev lite projektarbete, sen blev jag bjuden på supergodmat, ibland lönar det sig att slita.
Den här veckan ska jag bara vara hemma och försöka göra klart massa saker, men jag har en känsla av att det är något som jag lovat någon men glömt bort, hoppas det inte är nått... men om det nu skulle vara nått så hoppar jag att det inte är särskilt viktigt. 
Meeen jorden går väl inte under för att jag har glömt lite grejer.

Ser fram emot helgen, är bjuden på födelsedagskalas ju, tänkte gå ut en sväng på lördagen men jag har inga pengar för nöjen, de enda nöjena jag har i helgen det är att få träffa min baby som jag ser allt för sällan och så ska jag en sväng till örebro för att köpa nya jeans.  Har mina gamla cheap monday som jag köpte när jag skulle börja ettan, har aldrig tyckt dom har setat bra på mej men ändå så har jag använt dom som en galning. jag gillar inte att köpa jeans. fast nu har jga hittat mina favoriter, från HM. blablabla,
 bäst jag försöker sova nu så jag inte missar lektionerna imorrn som förra veckan.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0