Inte igen

Jaha, andra gången gillt. Idag fick min mobil sig en liten flygtur, rakt ner i toaletten. det var faktiskt inte meningen. den bara slant ur min hand och flög över hela badrummet mitt i prick ! Fattar inte hur jag lyckas jämt. som tur är har jag beställt en ny som kommer om nån vecka så jag slipper använda min äckelmobil, den ligger isärplockad på en handuk fortfarande. Yey

Idag ska jag bara vara hemma och nerbäddad i mina soffa och läsa skvallertidningar, för att fira lite att min jobbiga vecka snart är slut, imorrn har jag bara en lektion sen bär det av en sväng till örebro för lite shopping, ska se om jag hittar lite fina saker på entertainment =)

Kommentarer
Postat av: Alexander

"Igen"? Hur lyckas man slänga mobilen i toan mer än en gång? ^^

2007-11-15 @ 20:30:34
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH:D
jävla klant

2007-11-15 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0