kom nu!

image26
Jag vill att min mobil ska komma nu, min lilla lånemobil funkar ju inte helt felfritt som vanligt. DE spelar nog ingen roll hur ny eller gammal mobil jag har det kommer alltid vara nått fel på den.

Mm jag och Dan har upptäckt en ny favvorätt, kyckling med tortillini och pesto, asagod, Dan har ätit den för tredje eller fjärde gången på ett dygn. Det känns som att han har överdrivit lite men den är god =)
Vi satt och spelade Buzz hela kvällen igår, de va kul ända fram tills Dan vann för 3:e gången, då kastade jag dosan och gick. Som vanligt.


Ska nog ta en långpromenix med min mp3, försöker övertala mor att fixa en vovve åt mej som jag kan promenera med ist, jag har använt mej av de flesta metoderna vid den här tiden. Idag handlade det om att hon skulle få låna den hur mkt hon ville. den gick inte heller. Osis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0