Natt-klok

image27Jag har alltid varit lite dålig på att somna i tid, ända sen jag var liten. detta har gjort att jag har fått ännu svårare att sova eftersom jag är medveten om mina sömnproblem så blir jag också stressad över att somna, vilket leder till fler timmar av vakenhet.  Det skulle inte göra så mycket om det inte vore för att jag måste upp kl 7 varje morgon för jag gillar att vara vaken på nätterna. Jag är en typ-B människa, en nattuggla med andra ord.
  Jag har en känsla av att det häimage28r kommer bli en uppesittarkväll så jag har fixat lite saft och pepparkakor åt mig själv, ska ligga och läsa Harry Potter tills jag somnar.
När jag var nere i köket och blandade min saft så gick det upp för mej att jag äntligen har lärt mig, efter 7 år i detta underbara hus, vilken knapp som leder till vilken lampa i köket. Jag brukar stå med händerna fulla av mackor och tekoppar och försöka släcka en enda jäfla lampa i köket med hakan, resultatet har oftast blivit att alla lampor tänds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0