Örebro

Hade en kort skoldag, jag och kicki hoppade över projektet idag och åkte in till örebro med Josefin och hennes vän. vi virrade ommkring år olika håll. Jag bytte in mina misslyckade jeans mot en par med hög midja, får väl e om hur många århundraden jag tänker visa upp den höga midjan. Fast dem blir bra till studentfesten som vankas nästa onsdag med 50-tals-tema. Jag är så lessen att jag har tappat bort mina petitrutiga skjorta i våras, den hade passat perfekt ju. Men jag får försöka komma på nått annat att ha. Den jäfeln som snott min skjorta ska allt få på moppo.

  Börjar bli sugen på att sätta i mitt hår också, jag gillar inte när de är kort, fast det är fel färg nu och det blir ett projekt att försöka ljusa upp det till samma färg som löshåret och jag har inte råd att beställa nytt nu. förresten borde jag låta det vila lite speciellt nu när de är så kallt.

Idag hade jag väntat både mobil och bankomatkort men det verkar inte som nått har kommit, jag ska nog ta en till vända till postlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0