På tal om lingon

image20Jag har ju glömt lägga upp mitt lilla projekt här så jag gör väl det nu,

Det här är mina nya, mysiga tekoppar som jag köpte på IKEA för en billig penning och målade lite på.
Tyvärr så var porslinsfärgen kass som jag köpte och jag testade att maskindiska en kopp men den blev helt förstörd. Man ska måla på färgen, låta den torka i ett dygn sen bränna dom i ugnen sen ska dom klara de mesta. Fast de gjorde dom inte, men jag får väl acceptera att jag måste diska dom för hand.


Kommentarer
Postat av: Elvenäs

Tjena soffan, fina temuggar! :) Jag kollade på Vänner igår, och de har precis nästan likadana där!! :D då tänkte jag på dig!

2007-11-20 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0