uppdate

Sitter och slösurfar lite, börjar känna mig lite sugen på att planera lite studenten, alla säger ju att man måste vara ute i så god tid så jag ska fasen inte vara för sen. Hittar så många fina klänningar, de här har blivit min favorit på 1 sekund.  Jag älskar ju regnbågsfärgerna, den är så fiiin. Morsan skulle nog skratta åt mej, och gurra skulle säga det han sagt i alla år: att jag är en pårökt hippie. Men så länge jag får vara med min älskade klänning så bryr jag mig inte. Så fiiin.
  Fast jag ska nog försöka tygla mig och vara lite mer traditionell och tråkig det är nog bäst.

Bilden är btw från http://www.mipaform.se/ så jag inte blir kastad i fängelse för stöld!

Kommentarer
Postat av: malin

skitfrän:D

2007-11-08 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0