Missbrukar te ikväll

Oj vad jag har varit aktiv idag, jag som såg fram emot ännu en händelselös dag men istället bar det iväg till Örebro för en dag av lite shopping emd mamma och bror, fick mej ett par skor och en tröja sen svimmade jag nästan av hunger för jag glömde frukosten.  Men sen fick jag min latte och mådde genast bättre.
Jag, bror och Dan knåpade ihop en liten familjemiddag efter lilla utflykten också, det var länge sen man satt och åt tillsammans, alla har så olika dygnsrytm här. Jag måste försöka återställa min egen rymt till det normala annars blir det hårt när ledighetern är över.

Åh jag hoppas på en biokväll nångång snart ju jag vill se Stardust, det är nått speciellt med sånna filmer som jag gillar så mycket. Jag har fortfarande inte tittat på Den Oändliga Historien som jag köpte i somras, jag får väl spara den till en myskväll. ska försöka samordna en liten sådan med mina bruttor, men det brukar vara svårt, nästan alltid någon som har nått annat för sig =P

Imorrn blir det nog lite studerande tillsammans med Kicki, måste knåpa lite på vårat hälsoarbete, jag känner mig verkligen omotiverad men jag brukar kunna skärpa mig, speciellt när jag jobbar med Kicki för annars bli hon nog lessen på mig. Hon brukar dock vara duktig på att motivera mig också. jag tror inte att jag hade genomfört så mkt i skolan om hon inte hade tvingat mig. Tack :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0