yey

Dan ringde och väckte mej imorse, kl 11, hade han inte ring så hade jag sovit till kvällen tror jag. vet inte riktigt vad det är men jag sover förskräckligt mkt. Jag var en sjutusan till sovare innan men det har bara blivit värre. Men än så länge kan jag skylla på att jag växer och behöver mkt mat och sömn.
  Men han drog iaf med mej till Kebab Huset till frukost, jag ville inte ha, de är inte min grej att äta kebabpizza till frukost när jag är så trött att man skulle kunna tro att jag var bakis. Så det fick bli en lugn dag, jag hade planerat att hänga med pappa och kratta löv i våran lilla trädgård, för att göra mamma jätteKLAD.. fast det va så fult väder så jag bestämde mej för att pyssla, för det är otroligt roligt när man har vart hemma och tagit det lungt i en vecka. Och snyggt blir det också.
Men tillslut gjorde jag som planerade och drog en visit hos min far, han stog och spelade saxofon, som vanligt när jag kommer hem till honom står han och skrålar med något nytt instrument som hörs i hela kvarteret. blev bjuden på kaffe sen var jag tvungen att flänga iväg för att hämta Dan på jobbet och skjutsa han till Frövi på partaj. Men som den fåfänga lilla saken han är så var vi tvunga att göra en avstickare på 1 mil för han glömt sitt superdupervax hemma, han måste ju se bra ut i håret när han ska ut. Han är värre än mej.
  Rejsade hem, körde över en mus för jag var så hungrig. hemma hos pappa blev jag utfodrad och tvingad till att kolla på Idol. jag har sett ett halvt program fram tills ikväll. Jag blev frälst och kär i han som sjöng Heal the world med Michael Jackson låten, helt underbar låt och han sjöng den så bra, jag måste till varje pris se det nästa vecka också,. fast de kan vi väl hålla tyst om, min image får inte svärtas ner.

Jag såg föresten en sån underbar klänning på Gina Tricot,
jag måste ha den även om jag ser ut som en blek liten val
i den, men sånt är ju oväsentligt
NU blev jag sugen på muffins och ska baka lite så där på
kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0