Igår var det varmt

image145


Idag var det iskallt.
Har haft en full dag, lite skola, lite ärenden med Dahn, fick sitta i bilen när vi tävätade den, alltid lika kul, lagat god mat, kollat på bra film och pysslat. Synd bara att jag haft pissigt humör. Hela veckans sömnproblem har visat sig idag i form av en känslomässig berg-och-dalbana. Känner mej psykiskt instabil. Klockan är bara 9 men jag känner att det är bäst att jag går och lägger mej innan jag bryter ihop på något sätt. Jag är verkligen känslig för stress och sömnlöshet.

Psss... Jag tramapde precis sönder mina favorit solglasögon. Life really sucks

Kommentarer
Postat av: desi

jag gillar när du är lite halft instabil, du blir så kelig då

2008-04-05 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0