Lets boogie

Jag ska nog sluta gå till skolan snart, det är så kort tid kvar att det knappt kommer märkas.


Jag har haft en trött dag idag, ville inte gå upp ur sängen, när jag känner så brukar jag oftast ligga kvar och hoppa över någon lektion. Men idag var första lektionen 3 timmar lång och vi hade redovisning.
Men jag har vart duktig idag igen i skolan, skrev klart ett arbete, skickade iväg ett annat klart arbete och började på mitt nationella tal i svenskan. Tror jag vet vad det ska handla om. Great, nu kollar jag på Top Model, har köpt nötter med mexicana krydda och Cola Zero.. Mmm


Kommentarer
Postat av: Kristina

What? topmodel? Inte Grey's?
Hm, jag fick inte heller kolla det är tydligen världens sämsta uppfinning Champions leauge!! Argh

2008-04-02 @ 22:30:35
Postat av: desi

men nu måste du lägga ner det där med cola zero och jag måste lägga ner naturgodiset. vi ska komma i en balklänning också. klart slut

2008-04-04 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0