Panda

image155

Mamma tvingar mej dagligen att börja tänka på vad jag ska önska mig i studentpresent. Jag har bara kommit på någon enstaka sak så jag funderade på om jag skulle önska mig att bli fadder till en isbjörn eller nån liten söt apa. Då får ju folk för sig att jag är världens djurvän och totalt oegoistisk =) vilket jag också är.

Frånoch med det här blogginlägget så är det förbjudet för mej att surfa omkring på internet på hela dagen för jag har ett tal till svenska nationella provet att skriva. Måste nog skynda på lite för det ska helst vara klart ikväll så jag hinner läsa på det lite.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: LOVISA

söt bild!

2008-04-14 @ 14:08:00
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0