Sofia in the city of fabulus LINDESBERG

Jag är hemma!
 Igen!
Och ! Jag kommer åka mott nordligare breddgrader för att jobba, IGEN! på torsdag.
Just nu så börjar jag gråta av bara tanken på det för jag har kört 14 timmars arbetsdagar nio dagar i streck. Fysiskt utmattande arbete!
Men vad gör man inte för att försöka åka på sin första egeninvesterade semester och min och Dans kombinerade minisemster/födelsedagspresent till Köpenhamn, vi ska passa på att hälsa på Kicki och Jocke också.

Just nu sitter jag, med mina vädigt trasiga leder (jag lovar, den här gången är det inte bara gnäll, det är på riktigt) och surfar runt på lite roliga shoppingsighter, imorrn funderade jag på att åka till Örebro och på onsdag blir det att kolla ut Lindesbergs eleganta utbud a´la Mejk och Erikshjälpen.
BTW, jag har hittat en sak som jag kommer sova med, alla dagar framöver, forever. En gammal SAS-väska på en secondhandaffär i Luleå. Den är stor, brun, i skinn och det är en flygvärdinneväska. Fick kommentar på Kallax flygplats idag haha.

Planer för kvällen:
-Ta ett jävligt varmt bad, jag har ändå ingen känsel i kroppen
-Dricka jävligt varmt te för att bli frisk
-Sova i minst tolvtimmar, fast först kolla klart på alla Sex and the City eftersom jag har köpt hela boxen, skoboxen, skiiiiitbilligt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du ringde, kände det i fickan när jag stog och sa "hej-vardetbraså-99och50-tack" i 6 timmar i sträck.. Jag tänkte slå en signal på onsdag, då slutar jag inte så sent.. Ska du tillbaka igen? Jag trodde att du skulle vara hemma permanent ett tag. /KramKram

2008-08-12 @ 10:35:40
URL: http://kristinita.blogg.se/
Postat av: Malin

men attans sofia, vett och etikett man köper inte godisremmar för tretusen kronor! åtminstonde inte på samma gång=) fast har du nu varit så gullig och gjort det så kanske du kan skicka upp ett kg eller två.=)

2008-08-12 @ 10:59:54
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: elina

åh skoboxen? vart köpte du den? hur mycket? ge mig ge mig!

2008-08-15 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0