En klad sofia

Jiiiha, nu är Thailand bokat. Jag är lättad. Höll på att gå bananas här i veckan för jag ville beställa så Dan tröttnade väl på mitt tjat och ordnade allt. Från oktober till januari.
Roligt att resten av våra familjer också ska till Thailand.

Blir ju kvar där över min 20-års dag, förra gången jag var där så fyllde jag 18 och Dan alkoliserade mig innan vi skulle ut på middag med hans familj, jag fick ett par röda converse med svalor på, en chokladtårta och jag saknade min mamma.
Den här gången så är förhoppningsvis min mamma och jag på samma ställe under jul, nyår och min födelsedag.

OCh Kicki är ju också där! More to come

Min 18:e födelsedag

Kommentarer
Postat av: Denise

Thailand asså fyfan va gött:)..hoppas du får det jätte roligt jag förväntar mig ett vykort:)sen när du kommer hem får vi umgås Sofia:)..

2008-08-27 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0