alltid försent

Mm sovmorgon till kvart över 12, ändå kommer jag försent.
Klippte och färgade håret igår, som vanligt går jag till frisören utan en enda ide om hur jag ska göra. den här gången blev det kortare och blekare. Färgen blev het okej, förutom... en blek och en bruk polisong, och en orange rävsvans i luggen, den går inte att dölja. Annars blev jag nöjd, får väl hoppas att vissa missfärgningar smälter in i håret efter några duschar.

Nu ska jag laga mat åt min kära kära familj, lax med fetacreme och grönsakspasta.. mm.. kicki som gör så god mat har fått lära mig ett och annat =P

Kommentarer
Postat av: desi

jag omnämns allt för sällan. jag är också bra på att laga mat... öh, typ. :)

2008-02-13 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0