Jag ska bli sportfåne, kind of

Trevligt att jag har bestämmt mej för att lyfta på arslet och göra nånting av mitt sportlov.
Jag ska åka längdskidor i Funäsdalen. Jag har inte stått på ett par längdskidor sen jag var 10 år så det kommer att bli himla intressant att se hur det står till med konditionen i spåren.
Det värsta blir väl resan dit, pappa är ju redan där så jag får åka tåg, tåg, buss, buss och åter buss, helt själv. Jag kan ju garantera att jag kommer tappa bort mig någonstans på vägen. Än är jag inte vuxen.

image78

Annars så hade jag och Kicki tänkt att arbeta på projektarbetet, börjar kännas som att tiden rinner iväg ordentligt.

Och en liten notis till Maria som fyller 18 år på onsdag det ska bli kul !

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, jag vet verkligen inte hur de lyckades. Hörde nån variant om att folk hade tipsat snuten om Amanda som delade ut massa piller ur sin sko,haha!

Du missade en hejdundrande ikväll i vilket fall som helst.

2008-02-18 @ 14:02:21
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0