jul

 

Bild1. Julbord på Loka Brunn, Anna, kusin Björn och hans flickvän, jag och Dannyboy

                   

Bild2. Sofia och Birgit (mentor) 1 lussade för Mona (mentor 2). Bild3. Jag har lyckas dra på mig mitt lucialinne som jag hade som barn, med en kofta under!  Bild4 Tobbe och Sofie fick sitta i hallen och lussefika ^^

                    

Bild5. Jag klär granen dagen innan jul.  Bild6. Jul hos pappa, Gurra fick en micro, jag var avensjuk på storleken på paketet innan jag fick mitt, en bräda.  Bild7. Jonas öppnar klappar.



Bild8. Vi firade vidare på mammas sida i Nora, Maria min kusin

         

Bild 9 och 10. Förfestade lite med mina raringar innan utgång på annandagen

image73
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0