Snöoväder och köporgie

Usch det var riktigt bläblä väder igår, fast jag trotsade stormen och tod med mej mamma till Örebro. Där köpte vi jättesnikka trallrikar och muggar, som jag fick kånka upp till bilen. Mina armar höll på att slitas av.
  Träffade Desi en stund och vi tog en fika på Waynes, tyvärr så stog vi ett tag vi ett vardit Waynes och väntade på den andra, lätt att missuppfatta när man inte bestämmer till vilket man ska gå.
Letade redan på mamma igen och vi gick och kollade på tyger, tyvärr fanns inte det jag skulle ha, men får väl hoppas att det kommer in senare.

Sen hade vi Gina Tricot orgie och jag förvånas fortfarande över hur himla billigt det är där. fick ett linne, ett par tights, knästrumpor och en stickad tröja för 400:-
I feel godd och nu är det sluthandlat.

Igår kväll så slirade jag hemmåt mot Dan och möttes av jättemkt snö utanför han. Till min glädje (sant) så skottade vi snö och jag fick köra en liten plog, såg ut som en åkergräsklippare. Det kunde ha slutat illa och Dan höll koll på mig (jag såg det allt) han  vet mkt väl vad som kan hända när jag får tag i sånna saker

Hur som helst så tror jag att jag har vitaminbrist för min mat består till 70% av frukt just nu, för min mage känns så här:

So long nu ska jag skriva etta rbete tills imorrn

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe gissa vem som satt på kebabhuset igår och tryckte superkebab pizza;)

2008-02-03 @ 14:16:47
Postat av: sofia

till anonym : Jag har ingen aning om vem som gjorde det. Jag gjorde det iaf, fast i Frövi, same same (inte den etniska minoritetsgruppen utan det eng. ordet för samma)

2008-02-03 @ 18:59:40
Postat av: Denise

hihi det va ju jag:D//Denise

2008-02-03 @ 19:42:20
Postat av: sofia

haha jag kunde nästan gissa det, vad hade du för dej här i linde då?

2008-02-04 @ 15:57:57
Postat av: Denise

mohahah ja visst vet du;P..ne jag va på väg från Gävle jag så jag tog en sväng förbi å käka pizza å åkte hem:)

2008-02-04 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0