to cool for school

Vem är det som är chef över Sveriges väntrum? Är det jag som misstänker att det är medveten diskriminering eller är det endast damer i den gyllene åldern 65+ om besöker våldcentraler och sjukhus?
Jag brukar tycka det är skönt att komma 10-15 minuter innan besökstiden hos tandläkaren  för där har dom både dagstidningar och Bamse.
På vårdcentraler verkar det finnas en policy om att alla tidningar ska innehålla minst 70% "Europas Kungahus". Idag när jag satt i väntrum C  så fick jag tag i den värsta av dom värsta "Hänt extra! Royal"..!
Man blir ju tvingat att läsa jävla tidningar för det finns inget annat att titta på förutom en blomma och en tom vägg en meter framför en.
Så fram för roliga affischer på vårdcentralen!

Och idag gick jag och Kicki en promenad tiidigt på morgonen. Jag är en hälsosam människa ( om man bortser från kladdkake-orgien kl 01.23 inatt)

Kommentarer
Postat av: Hives-polarn!

Fram med mp3n när du är på vårdcentralen! Inte så värst uppskattat på sjukhuset dock. =/

2008-02-06 @ 21:18:32
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0