väldigt händelselös helg

Tack Desirée för tipset om AA mötet =) du kanske har rätt haha

Det var utång i fredags och det var trevligt. Tack till Johan som tog hand om mej innan vi gick ut, dom andra jävlarna hade redan kommit in, gratis. Kvällen var nästan för trevlig för det blev ryggläga för min del hela lördagen.
Vaknade upp hos Dan och han drog iväg på fotbollsjoppo redan vid halv 1,  jag däremot låg kvar hemma hos honom i flera timmar, jag vågade och orkade inte röra mig, var rädd för överhängande risker för uppkastning.

Tillslut så drog jag mej upp efter 3 filmer och satte mej i masagestolen ett tag sen var jag redo att linka ut till bilen, Kanske inte smart att köra men det går ju inte så många bussar i Rockhammar. kom hem och slängde mej i soffan för ytterligare 2 filmer och så tvingade jag mamma att köpa godis och cola till mig.

Vaknade för sent idag, kicki skulle komma förbi vid 11 och inte fan ställer man klockan då, jag brukar ju vakna senast 10. Men det gjorde jag inte, hon har väkt en försoven sofia förr och kommer nog få göra det igen ^^

Annars har jag tillbringat min dag hemma hos Dan och väntat på att han ska nyktra till från sin bakfullhet, vilket han aldrig gjorde så nu ligger han och sover, kul =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0