Hatar att vakna

Jag har vänt på dygnet i vanlig ordning, gick upp lite efter tolv och var helt snurrig. Det kommer krävas några latte för att få igång den här kroppen idag känner jag.
Idag ska jag tvätta alla mina kläder och annat jag hade med mej till Sälen för det var ingen ordning och reda där så man vet aldrig vad som spillts på dom.
Sen ska jag baka bullar och kanske en tårta tills min födelsedag imorrn. 19 år, ganska värdelöst men eftersom jag inte var hemma förra året när jag fyllde 18 så tänkte jag och Kicki kanske styra upp nånting tillsammans, hon fyller ju två dagar efter mej. Hon är bprta nu på min och hennes födelsedag så det blri nog till nästa helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0