He´s not Spiderpig anymore, he´s Harry Plopper now

Jag fick äntligen sista Harry Potter boken i present av Desireé, jag hade väntat in i det längsta med att köpa den utifall någon vänlig själ hade köpt den eftersom det är den jag har önskat mig mest under jul och födelsedag.
Iallafall så fick jag den i fredags och den är ju några hundra sidor tjock.
Igår natt så var den så spännade att jag läste till 2, sen somnade jag med endast ett och ett halvt kapitel kvar! Precis i upplösnigen, precis innan man fick veta om han skulle leva eller dö! när jag vaknade var jag helt uppriven och tänkte över om jag skulle skolka för at läsa klart, fast jag tog faktiskt mitt förnuft till fånga och gick till skolan,
  Sen gick jag en sväng till Kicki och vi satt och nörddiskuterade Harry Potter lite och hon avslöjade typ lite av slutet. ^^

Nu har jag iallafall läst ut den och är lite lite besviken på det snabba slutet, ville ha nått mer kapitel iaf. Och sen är jag lessen att det är slut nu, jag läste ju första boken i 4:an typ och har väntat på det här så länge och nu är det slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

slutet suger så jävla hårt

2008-01-16 @ 14:42:24
Postat av: sofia

Malin:
Ja verkligen man vill ju veta vad som händer med alla efter att voldemort har dött, jävla skit. hoppas hon skriver hundra böcker till önda fram tills harry dör av ålderdom ^^

2008-01-16 @ 15:55:56
Postat av: Alexander

Hon har ju trots allt sagt att det troligen kommer fler böcker, men inte med Harry som huvudperson.

Sen kan jag ju säga att jag gjorde samma sak som du, fast jag stannade uppe och läste klart den vid halv 5 eller nåt. I suck. x)

2008-01-16 @ 20:41:37
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: Sofia

Alex:
Ja fast det är ju det, hon kommer bli så dissad om hon skriver om något nytt (om hon skriver fler om harry potter också)
Fast nu när jag är klar så kan jag återgå till en nästan normal natts sömn =)

2008-01-17 @ 08:03:35
Postat av: Alex

Sant. Tycker däremot att det är coolt att hon gick på bidrag innan hon skrev böckerna och nu är en av de rikaste kvinnorna i England. ^^

Förresten, vad har du och Kicki för planer till karnevalen?

2008-01-17 @ 17:40:02
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0