Inte en bra start, men har jag nånsin fått det

Ojoj att jag lyckas försova mig första dagen, mamma kom in och väckte mig. Tänk att hon hade sovmorgon och Gurra är ledig och båda går upp innan jag,
Jag är inte riktigt redo för att dra igång igen, jag behöver mer vila.
(jag har tagit en 3 timmars tupplur när bilden är tagen)

image50

På fredag blir det lite kalas här hemma hos mig, jag och Kicki har ju fyllt år så vi ska väl dra ihop lite tjejer (killar är överskattat) och ha de tevligt sen ska vi gå ut på Klaras antagligen. Kanske supa skallen i bitar, som Dan fint brukar uttrycka det, fast det är nog svårt.


Uppdatering:
Kolla rolig video http://www.youtube.com/watch?v=G0LtUX_6IXY

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vi går ut på Klaras om vi kommer så långt. Alla verkar ha så dåligt med pengar att vi kanske blir kvar hos Pelle om det ens blir nåt av det. :(

2008-01-08 @ 23:26:59
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: doran

haha. snygg bild, jag gillar när du är så narurligt vacker! den looken satsar vi på. ungefär så kände jag mig när jag vaknade imorse. hur mår du? kjamiz

2008-01-12 @ 20:58:22
Postat av: sofia

Haha ja jag gillart också, synd att jag hade massa insovet smink på mej så jag var väl inte riktigt naturlig ^^ Jag mår bra

2008-01-14 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0