Liten uppdatering

Fredagen blev lyckad hade en riktigt kul kväll.
Först kom massa tjejer hit och dom åt mina fula muffins som jag och Kicki försökt fixa till med grädde och prydnadshjärtan, med god min. Tyvärr blev det ingen törnrosa tårta, den som passade in så bra på Kicki och mej.
Vi fikade och drack lite sen bar det av till Örebro och Klaras där vi som tur var hade skrivit upp oss så vi slapp stå i kö, det var ganska mkt folk även om vi var där tidigt. Fick desutom gå in gratis för dom trodde vi fyllde år.
Som alltid tappade jag och Kicki bort varandra på en gång =P

På lördan mådde jag hur bra som helst var lite trött, åkte in till Örebro via Frövi, waste of time.
Där jag och Dan kollade på fotboll tills jag övertalade honom att vi skulle åka hem, inte för att fotboll är så tråkigt men hellre en soffa, godia och film.

I söndags var det bio med Kicki Desi och Elina, äntligen skulle jag få se Förtrollad, och jag älskade den, speciellt den teknade biten =)


Just nu har jag gått i ide, jag har övergett tanken på att vara duktigt sista terminen i skolan, jag har massor att göra just nu med likt en apatisk apa förtränger jag allt som jag måste göra. Tråååkigt jag vill sluta nu.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Bra, då slipper jag vara ensam om att inte göra nånting den här terminen! Vi behöver börja fira studenten snart, lite mer ordentligt.

2008-01-15 @ 20:12:51
URL: http://secondhome.blogg.se
Postat av: desiskita

"i have been dreaming... " mesig tjej för övrigt. jag gillade korren! :)

2008-01-16 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0