Long time

Jag är så sjukt trött idag.
Nu måste jag tänka efer, när var senast jag skrev och vad skrev jag?
Hmm..
Men jag kan väl berätta att jag var helt slut efter nyår, otippat så fick jag köra hem även fast Dan lovat att göra det, men på så sätt kom jag undan bensinpengar.

Fyllde år för tre dagar sen, den 4:e =), bakade lite kakor och en chokladtårta som jga skulle bjuda på. Jag kände mej så otroligt duktig. Sen kom det förbi lite vänner och vi fikade och jag fick presenter !
Jag beter mej fortfarande som en 10åring när det handlar om födelsedagar:
Jag kunde inte sova natten innan, vred mig i flera timmar
Jag tvingade mamma att komma med frukost på sängen och present., för jag kan inte vänta
Jag försökte hålla mig men ville slita upp alla paket direkt jag fick dom.
ETC

Hurosomhelst så kom Jonas förbi, sen Dan och vi skulle bli bjudna på trerätters-middag av mamma, gott, sen hade jag planerat att gå  och mysa i soffan, och lägga lite av det stora pusslet jag fick av Dan. Men som vanligt så blev Dan uttjatad av sina vänner att gå ut och bli full. Så jag följde med, det var skoj så de ångrar jag inte.
Blev bjuden på skumpa till de ljuva tonerna av "ja, må du leva..." ^^

Jaja i en liten sammanfattning så har jullovet varit väldigt bra, lite för mycket överfylla, lite för dyrt men dock väldigt bra.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och återgå till mitt 3000 bitars pussel som är helt omöjligt. Men det är där jag tillbringar mina dagar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0