lugn och lugn

Efter en lugn helg så sitter jag hemma hos mannen som har terroriserat mig hela helgen, Dan. Det ska han få fan för.

Jag trodde att jag skulle bryta ihop i fredags, när jag äntligen skulle dra mej till skolan efter att ha varit hemma två dagar så gick det inte som planerat. Jag försov mig, igen, sen var nästa lektion, som jag jäktade mej svettig för att hinna till, inställd. Sen åkte jag in till Örebro med Dan för att se när han handlade och jag trodde att jag fick hjärtattack, för ajg har itne sovit ordentligt på 2 vecker.  fredags så blev
det läggdags kl 3, pga en viss Dan som aldrig gör som man planerat.
I lördags hade jag en social dag, jag åkte till Desi i Nora och vi lagade tacopaj så det stog härliga till, och tittade på handboll. Jag drog vidare med mina för stora skor och min packade väska till Maria i Örebro för att kolla in hennes lägenhet. Där käkade vi snacks, kollade på Peter Pan och drack te. Jag gillar Maria, vi träffas lite för sällan men vi har fortfarande lika kewl.
Söndag så kom Jonas hem och hälsade på, han hjälpte mej med lite saker, nice. och Gurra har återkallats till livet efter sin bantningskur, han är numera kontaktbar !

Min helg kanske inte var så lugn efterallt
Weeell i donno!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Grattis till första matchen i EM!

2008-01-27 @ 19:35:37
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0