Snyftisar är inget för en häftig brud

Jag gillar inte sorgliga filmer, men Vänner för livet har ändå hamnat på min topplista.

image56

Jag tyckte den var hjärtskärande och jag grät, fast lite tyst för Dan tyckte jag var töntig och sa att man inte kan gråta till en film som Adam Sandler var med i. Jag kan erkänna att om jag hade vart själv hemma hade denna känslomässa film fått mig att bryta ut i en bölorgie utan dess like.
 Ska nog tänka på den en stund innan jag går och lägger mig ikväll och gråta en skvätt.


Nu ska jag väga upp det här töntiga och avslöjande inlägget med att säga att jag just nu kollar på Rambo III för att känna mig lite häftig.
Ett tips är att om man tittar på Rambo III så måste man också se Hot Shots II. Det är det ända jag kan se framför mig, Charlie Sheen ist för Sylverster Stallone. Haha

Kommentarer
Postat av: Alexander

Reign over me är så bra. Bästa film Sandler gjort och Cheadle eller vad han heter är ju alltid riktigt grym!

Gief känslor.

2008-01-30 @ 14:33:49
URL: http://secondhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0