3 weeks long

Jag är hemma, äntligen.
Fast det var inte så skönt som jag trodde, jag blir bara lessen av att vara hemma ju, saknar alla mer än när jag är 100 mil härifrån och upptagen varje sekund. Skönt att krama om kissen och mamma. Sen gick jag in i mitt rum och ser alla studentpresenter som jag inte använt än, kort  från studenten, kicki och doran och massa andra saker! Jag saknar allt och jag saknar fortfarande allt även fast jag är hemma.
Nu ska jag lägga mig och sova, ska slappna av för första gången på tre veckor så kanske min mini depression går över.
Men som tur är så åker jag tillbaka de 100 milen igen redan på måndag, blir borta i ytterligare två veckor. Norrland gör mig lycklig, tydligen. även fast jag har sommarlovet från helvetet,

PS, saker som gjorde mej lessen hemma
1. mamma var brun efter 2 härliga veckor i grekland
2. muggen från kicki med kort på oss gjorde att jag saknar henne mer
3. bli påmind om hur lite jag egentligen vill  vara i linde, skönt att vara på vift

saker som gjorde mig klaaad
1. mamma, gustav, katten, mina kläder som jag saknat och taxfree godis
2. presenter från mamma
3. flyttkort och studenkort från kicki
4. min dator! har vart utan i 3 veckor
5. min egna alldeles underbara säng

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag kanske kommer till Linde på lördag eru på ut lr?!??!:)

2008-07-21 @ 22:48:07
Postat av: Denise

Guud vad typiskt å..vart ska du va nu i helgen då??just typiskt et är alltså!!Vi får ta å ses någon annan dag när du e hemma

2008-07-22 @ 08:49:27
Postat av: kiki

Jag vet hur det känns. Vi MÅSTE ses snart. jag tar mig till Linde nästa lediga 3 dagars period har jag bestämt. KRAM!

2008-07-25 @ 13:20:15
URL: http://kristinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0