jag ska aldrig mer

Hemsk dag, dagen efter midsommar. Gick upp på toa lite för tidigt på morgnen för jag svimmade nästan av den ansträngningen, så jag sov vidare i många fler timmar.
Midsommar bjöd på fin sillunch, Baileysdrinkar, mycket vin och umgänge med Frövipojkar och tillslut så hamnade man ju så klart i parken i Fellingsbro. Det är tredje gången gillt iår så nästa år hade jag tänkt skippa Fellingsbro och skapa en ny tradition. Får väl se vad man kan komma på.
Men iaf dagen efter blev hård, jag och Mr. D har kollat på 4 eller 5 filmer, han har sovit sig igenom de flesta. Nu vill jag bara gå och lägga mig och starta en ny hälsosam söndag för på måndag börjar mitt nya iv, igen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, det blev Fellingsbro alltså! Jag funderade in i det sista på det, men bestämde mig för att inte åka dit, efter två år i fellingsbroparken. :P Var det mycket folk i vår ålder där? Vad blir ditt nya liv då? Ha en bra hälsosam söndag!!

2008-06-22 @ 11:56:47
URL: http://w2best.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0