Kaffefläck på tröjan

My serious face

Dagen började väl sådär, Pirkko ringde och väckte mig "Upp och hoppa jag har glömt min sjal och jag behöver den nu, skynda dig" Jag kräktes nästan på väg ner i trappaen för att leta efter sjalen som jag inte hittade. Då bad hon om ursäkt fast det var bara bra för då kom jag upp i hyffsad tid.

Sitter och dricker morgonkaffe och lyssnar på Coldplays nya album :] velly nice
Snart kommer Doris hit, vi ska gå en sväng, kolla runt på stan och förhoppningsvid fika om inte hon "tänker på vikten" fast jag brukar få henne att avvika lite från det nyttiga livet då och då.

Fick en stegräknare i studentpresent, första dagen jag änvände den (dagen efter balen med hela studentveckan spökande i kroppen) så gick jag 500 steg! Woho. Bara lite roligt att man verkligen kan ta så få steg på en dag, rekomenderat är väl typ 7 000-10 000 steg haha.

Jag längtade efter att testa min coola Skeppshult så jag cyklade till Wok House och köpte mat även fast det går fortare att gå nästan.

Imorrn blir det förhoppningsvik Karlstad och då ska jag träffa Denise och hänga på mitt i City ;)


Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag har redan varit nere på ams. Var där med Henrik idag. Haha,det kändes väl sådär måste jag medge! Föredrar en extra studentvecka eller två.

2008-06-17 @ 16:29:13
URL: http://artinmotion.blogg.se/
Postat av: Denise

Varsegoo..det hoppas jag verkligen annars har jag inget att göra på hela dagen och då måste jag plugga:Pså kom hit!!:)

2008-06-17 @ 19:22:59
Postat av: Anonym

La Belle

2008-06-18 @ 00:12:36
Postat av: Denise

Jag e redan vaken så de e bara å komma:)

2008-06-18 @ 06:39:25
Postat av: Jonas

Får gratulera till studenten!! :) Hur känns det? Jag vill se mer bilder från balen, hittar inte hos nån... Har du sett någon mer kändis i stan? Snart P&L! Fett nice! Blir det matchen på lindehov ikv btw?

2008-06-18 @ 11:34:45
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Jonas

Okej.? Då borde du ju slänga in en polisanmälan!! Var köpte du den? Det är ju inte helt okej måste jag säga... Okej. Men jag hörde nu att mats sundin var på er bal. Det var ju lite häftigt! Ser fram emot bilderna på bdb! Fortsätter du att gå på mornarna? Ha en bra kväll!

2008-06-18 @ 19:57:06
URL: http://w2best.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0