sunny afternoon

I riktig svensk anda ska jag klaga på vädret, vare sig det är snöstorm, dugg regn eller värmebölja.Det är varmt! Jag kan inte sova i mitt rum för då skulle jag kvävas så jag tillbringade natten med mitt duntäcke på balkongen och kommer nog fortsätta så.
Var inne en snabbis i Örebro med kristina och Doris, handlade en present till lilla K och lite kläder till mig själv som vanligt. Jag tänkte för mig själv att jag inte ens ska ge mej in ui butiker där jag inte behöver nått just nu, typ Gina Tricot. Men lik förbannat stog jag där och rykte i en blommig klänning.
Jag och K stog och rykte i samma, och vi köpte samma. Nu får hon tusan flytta till Lund snart annars kommer vi väl sitta ihop som seamesiska tvillingar. Vi solm alltid har vart så olika blir bara mer och mer lika. Vem härmas? Hon eller jag? Hmm.. jag tror en duell är på väg ^^
Jag gillar dig K och jag kommer sakna dej bigtime när du flyttar och jag kommer antagligen  bli galen av att sitta kvar här i Linde, buhu!
Men jag coh D får ta hand om varandra och kramas lite.
Imorrn är det studentfezt, Glitter och Glamour är temat.. hm jag funderar på att strunta i tema jag känner mig inte riktigt upplagd för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0