10,000 BC

Va fan att man tar fel på dag gällande studiebidrag och fick känna sig som en kyrkråtta hela helgen. iof så är ju helgen bara halvvägs men.

Bio igår, 10 000 BC, ibland så spännande att jag nästan klämde sönder Dahns arm, fjortisar bredvid som garvade åt allt, dom ville jag klämma halsen av, en mosad chocklad på min biostol vilket gjorde att jag tvingade fram gentlemannen i Dahn så jag fick sitta på hans jacka.
Åt thaimat på Sweet Chili, vilket verkligen fick mej att brinna i munnen och jag brukar ändå klara det mesta, men min tunga frätte verkligen sönder. det måste vart nått annat än grön curry.
Handlade lite också för mina sista pengar, dåliga investeringar som vanligt, köpte på mej några hårklämmor från hm eftersom dom har en tendens att gå sönder på en gång. Eftersmart som man är ganska ofta så skulle jag nog köpt fler, den första gick sönder imorse. Damn!
Idag ska jag fan skriva klart historie redovisningen, Desirée skryter om att hon redan skrivit flera sidor, man vill ju inte vara sämre, fast det är nog bara att inse att jag är det.

Nu ska jag kolla vidare på So you think you can dance, great

Kommentarer
Postat av: desi

hahaah! flera sidor? en sida och typ tre rader. och jag skryter inte. jag nämnde det bara! :P ha en bra helg soufibofi.

2008-03-29 @ 15:56:10
Postat av: ANNIE THE KING

den filmen var asbra ;D

2008-04-14 @ 21:44:38
URL: http://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0