Fock it focking fock


image112
image110


Fan, fan, fan ! jag är mitt inne i ett Star Wars-stim med min älskling Luke. Jag tyckte att det var på tiden att äntligen kolla på alla filmer på en gång för att äntligen få ett samanhang i det hela. Jag lånade alla filmer av både Dahn och Kicki.
Har en film kvar, episod III, Anakin goes evul und sexxi. Jag har bunkrat med varm oboy, mackor och en filt. Vad händer?
Jo det ska jag säga er.
Dvd-fodralet var tomt! Det var TOMT! GAH!

image111
Det är något jag inte riktigt kan sätta fingret på. Lökiga frisyren? Pyjamasen? Vad är hans hemlighet? Grr


Så nu tittar jag på Jay Leno och ska tillbringa min natt med att tröstspela Patiens och Kungen hela natten.
Godnatt till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0