Hela helgen

Var i Stockholm i Fredags med samprogrammet och skulle gå på museum och teater såklart, som alltid. Lyckades ha magknip hela dagen. Kände mig inte så rolig. Jag Kristina och Desireé gick lite i affärer, åt god mat och tog det ändå ganska lungt. Inne på HM ås kom en väldigt kavat dam på ca 3 år och ställde sig framför mig när jag satt loch provade skor. Hon pekade bestämt på min fot och sa att jag var ivägen, hur skulle hon kunna stå där om jag stog där? Men snölla mammor ta hand om era barn. Inne på Taj Mahal var det en ytterst feminin pojke i typ 5 års åldern som stog med diverse peruker på huvudet och förde sig som en primadonna framför spegels. Förutom när vi var tvugna att nästan springa till Dramaten för att inte komma försent. Fick såklart sitta så långt ut på kanten så man var tvungen att hänga över för at överhuvudtaget se scenen. Många sov, inklusive Mona, Mangan ooch Abdi mös. Elina och Dacke hånglade i mitt ansikte. Jag Kristina och Desirée hade berg-och-dalbana med våra blodsockervärden.
Jag skulle kunna spy på bussresor om det inte vore för Kristina, jag älskar när du är trött eller när du har ätit godis.

Hala lördagen gick åt till att sitta hemma hos Kicki och äta god mat och göra klart lite olika arbeten.
Åkte hem till Dan, mamma skjutsade mej, och numera ska jag alltid sitta vid ratten. Tanten körde 60 ungefär hela vägen dit. Jag kom jättesent tycker jag. Kollade på Melodifestivalen och jag föll för trycket och stoppade i mej massa godis. Jag är förundrad över mig själv, jag har aldrig tittat på Melodifestivalen tidigare och den här gången har jag vart väldigt insatt. Även fast jag var nära gråten igår vid vissa tillfällen. Förstår inte folk att det är pinsamt att sjunga schlager.
När jag höll på att somna kom det en vovve flygande och la sig mitt i sängen, mysigt tycker jag. Var hundvakt idag och den där hunden behövr all uppmärksamhet den kan få. Puttade omkull mig och kastade sig på mig och lade sig på min mage. Mysigt tycker jag. Men vem fan orkar rasta den? inte jag, inte dan!

Btw så har min no-sugar-week fungerat utmärkt, jag klarade mig tills igår då dan, djävulen i mönniskoskepnad hade köpt hem mitt favvolösgodis. Fast lördag är v'äl en accepterad vräkar dag. En klapp på axeln och en guldstjärna till mig.

Nu ska jag joina Dahn och kolla på Diamantfever.
Föresten såg vi Jumper idag och Hayden, han är cool.


Kommentarer
Postat av: elina

du, jag försökte verkligen undvika dackes försök att pussa mig när jag stod typ 1 cm från ditt ansikte höhö

2008-03-17 @ 22:12:20
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0