let me change

image142Jag måste ta tag i mina matvanor på riktigt, det ser inte alls bra ut, idag har jag druckit åtskilliga koppar kaffe, alltid alldeles för många, jag har ätit en apelsin och ett mål mat. Vilket resulterar i chokladsug utan dess like just nu så Gustav har vart så snäll och komponerat ihop sin Power-Smoothie utav banan och råa ägg till mej och Jonas. Nu kommer jag bli superstark.

Kollade precis på Du är vad du äter, bra program, förutom att jag aldrig, aldrig skulle utsätta mig för det. Jag skulle inte klara mej utan följande : kaffe, Cola Zero och Center. Fast just nu kanske inte behöver oroa mig än på ett tag, ja menar jag kan ju än så länge resa mig ur fåtöljen.
Mamma är som sagt borta, på "hälsohem" hon ringde hem och klagade på abstinensen av allt hon inte får stoppa i sig där. Stackars kvinna.



 


Kommentarer
Postat av: desi

haha! du lyckades hitta en bild som identifierade dig bra, precis så jag skulle beskriva dig:P

2008-03-28 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0