move to the music

Jag har ont i huvet !

Igår var roligt, roligare än vad det brukar vara tilloch med, jag och Kicki var väldigt opeppade till en början men det ordnade upp sig. En trevlig förfest hemma hos Josefin sen stod vi i valet och kvalet om vart vi skulle gå. Folkets Hus eller Hotellet. Efter att ha slängt ett öga in på Folkan genom fönstret såsåg medelåldern ut att ligga runt 40 så vi valde Hotellet. Väldigt trevligt, träffade mest människor som jag ville träffa och alla rötägg var som bortblåsta, hehe. Emil är iaf en discokung haha. Och för första gången så träffade jag Kicki flera gånger under kvällen och vi hängde faktiskt ihop, mer än vanligt, ovanligt.
Tråkigt Desirée att du inte följde med, saknade dej igårkväll ju =)

Cigarettskador, några enheter alkohol och discodans gjorde att hjärnan låg kvar på kudden när jag klev upp i morse.
Nu ligger Dahn och sover och snorar på min tröja, ska snart bunkra upp inför kvällens tvbio, Team America står på planeringen. HAHAHA världens roligaste film HAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0