nine to five

image102
 Kristina is thinking



image104
Fasen vad allt har tagit lång tid idag.
Hade tänkt att jag skulle hinna jättemycket olika saker.
Jag och Kicki skulle ta kort och trycka vår kokbok, börja på rapporten, planera klart vår redovisning och så vidare. Vi skulle väl försöka hinna klart med det metsa kring projektarbetet.
Men det gick inte som planerat.
Istället hann vi ta lite kort på oss till framsidan, laga en maträtt och trycka boken. Det tog jättelång tid att skriva ut den, efter lite krångel så blev det rätt tillslut. När vi väl hade skrivit ut te ex så skulle vi gå till vaktmästaren och dela bladen till A5 format. Men vaktis verkade inte bry sig om att vara noga och skärde av pappren snett. DAMN! Vi skällde inget på han men blev jättearga, gick tillbka till datastugan och skrev ut nya och klippte isär dom för hand istället. Sen var det jättepillrigt att få fast spiralerna.
Vi var klara på skolan vid halv 4, BLÄ!
Sen tänkte jag fixa undan lite andra saker som måste göras till nästa veckan, men nu är jag helt slut. Ligger och kollar på Star Wars istället.






Kommentarer
Postat av: desi

Vilka finisar! jag gillar er och längtar till fredag då jag får spendera en hel dag mer er;) förresten vart var du idag? din klämma letade efter dig:) pussi

2008-03-11 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0