Sälen

image88


Är hemma igen från Sälen, kom hem igår runt 5.
Kom fram runt 1-2 på torsdagen och jakten började efter den orttappade delen till mina snowboardbindningar. tillslut fick vi tag i den. Den vart gratis och snälla butiksbiträdet monterade på alltihopa. Sen tjyvåkte vi lite i backen bara för att känna på lite, känns onödigt att köpa liftkort för ett åk. Jag gillar inte att göra såna saker, när vi skulle smita förbi så fick jag världens hjältklappning och såg nog skyldigast ut i hela världen.

                                       

Hade jättefint väder på fredagen, det var helt sjukt, knappt ett moln och helt vindstilla. Vi mötte upp Arvidssonklanen och vi åkte ihop allihopa, typ 9 pers, hela dagen.  Blev en liten "afterski" där jag fann min forever and ever godaste drycken, choko mint, varm choklad, grädda och mintu. Mmm..
Senare blev det sällskapsspel och utgång på Fjällis där man såg några roliga karaktärer haha.

                   

Lördagen bjöd inte precis på roligt väder, men va fan jag tänkte inte stanna inne och sura, så jag och Dahn tog en liten utflykt till Hundfjället och Toppstugan där vi snodde ett bord framför ögonen på resturangkön och fikade i godan ro.  Sen åkte vi bräda en liten stund.
Lördagkväll blev bowlingkväll, jag sög, fan. Gurra började med att träffa rännan typ 20 gånger sen överraskade han med tre strikes och blev jävligt mallig.

                                        

Sen försökte han mata ihjäl oss, chilinötter, 1,5 kilo godis, chokladpudding och fläskfile med potatisgratäng. Trodde aldrig mer att jag skulle kunna resa mig ur soffan.
Som tur var så belv det en mil längdskidåkning på söndagen så jag kompenserade lite.


                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0